Har redan varit ute med vovven ♥

Ja som rubriken lyder så har Jag gått ut med Pappa och vovven :) Vi gick runt tippsta, och till den där lekställningen nedanför tippsta och sen gick vi ner och in på Trollstigen, gatan bredvid våran gata :) Sen kom Jag hem och då åt Jag frukost. Sen hamnade Jag här på blogg.se och bloggade.
 
Ja.. Idag ska jag nog hitta på någonting jag vet inte vad..? Men Jag ska nog vara med någon kompis, vet inte vem :)
 
Nyss höll Pappa på att städa i tvättstugan.. Det dunsade verkligen mkt! Har aldrig varit med om typ så höga ljud..? "Förbannade Skit!" Var hans senaste två ord, Kan han inte ta det lugnt??  
 
Ja men vi får se vad jag hittar på idag, hej!
 
Bild 1; Cool effekt va? :D
Bild 2; Min syster och Jag som sitter fast i varann ;) ? Skojade bara :) Hejdå! (Bloggar mera under dagen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0