Har just hoppat studsmatta med kusinerna och Erika ;)

Hej! Jag har just kommit in, Jag har hoppat studsmatta med Erika och mina kusiner ;) Dem kom hit vid tre typ när vi åt plättar ;) Mamma tvingade mig och Erika att kolla vilka saker vi inte ville ha, så vi gjorde det.. Jag ska minsann ha pengar från sakerna jag hade när jag var liten. Annars är Mamma dum ;p Jag älskade typ dem sakerna. Ja, men Mammas gamla barndomskompis kommer hit snart, så ja, han kommer väl snart? Men Jag vet inte..
 
Idag har Jag varit med min kompis, vi kollade tv och så, gick ut lite, för att få lite motion istället för att kolla teve. Men det är ju bra! ;) Ja.. Vi kollade tv och gjorde inte så mycket mera. Jag fick ändå inte vara där så länge ;(
 
Ja, nu ska Jag nog kolla någon film, för Mamma sa att det typ ändå bara var Pappa och hon som skulle vara med han så då ska väl inte Jag behöva..? Eller Erika för den delen.
 
Nu ska Jag kolla film och lösa en rubikskub ;) Jag får se om Jag bloggar efter filmen! ;) En bra sida för att kolla filmer är typ den där www.swefilmer.com Jag tipsar! Man behöver inte ladda hem filmen.
 
                                              Hejdå!
 
 
Saknar dej vännen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0