Har farit runt litegrann..

 Hej! Nu har vi kommit hem från stugan, det har varit skoj. Elin och Sara har ju varit där och sovit över, Sara två nätter och Elin en natt. Vi har varit och badat och åkt på kiosken och köpt lite godis och läsk innan vi åkte och badade i Markitta. Det har varit roligt denna vecka, vi har också varit i Altojärvi. Jag har haft jättekul. Erika, Elin och Sara badade där och bara efter några meter efter stranden var det kanske 6 meter djupt?
 
Ja men det var ganska djupt där. Dock så fick vi ingen fisk. Mamma har bara en vecka kvar av ledighet.. Jag vill både åka till Jokkmokk och bada och åka till Piteå, och Erika vill bara åka till Piteå. Hon säger att vi kan bada här men man kan ju bada överallt. Dessutom är det kul där på Notudden ;)
 
Ja men vi fiskade också i stugan, men vi fick ingen fisk där heller. Pappa och Elin och Saras pappa och farfar gick neråt älven och fiskade, men det nappade bara några gånger men dem fiskarna var så små så dem släppte tillbaka dem. Nu ska vi nog snart äta middag.
 
Men jag berättar lite om Markittabadet där vars vi var för nån halvtimma sen;
I Markittabadet i dag var det verkligen kallt. Det var jobbigt och bada och Jag ville inte dyka om jag skulle få hjärnfrys som Jag fick igår när vi badade där med Elin och Sara. Men i alla fall så försökte Jag och Erika paddla ut på flotten till en ö där, men det gick inget vidare. Snart ska vi äta, också ska Jag kolla mail och svara på mail, om jag fått några. Hejdå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0