Tjej med huvudvärk...

Hej alla glada utan och med huvudvärk... Det är jobbigt med huvudvärk... Ska snart äta lax med räkor på sidan. Det blir säkert gott, om dem inte blandar ihop allt till en läbbig sörja...Men vad tycker ni om den nya kungliga babyn, som enligt Kissie, utnyttjas i reklam? Jag tycker verkligen att det är taskigt att göra så, barnet borde få vara normal ett tag i alla fall.... Men det tycker väl inte 3-bolaget! Dem tycker väl att det är helt okej, men vad tycker Viktoria o Daniel? Man blev ganska irriterad. Men jag tycker att namnet Estelle är jättefint! Skulle själv vela heta Estelle, istället för Linda... Estelle låter ju finare, faktiskt... '-'

Här sitter jag o lyssnar på Nicki Minaj; Super Bass. Direkt jag hörde den fastnade jag i den. En av mina favoritlåtar. Men idag har jag bestämt mig för att försöka få fram en bild på gullevovven... det är svårt att fota henne med datorn, men idag ska jag lyckas:) Ja, vad ska man mer säga då? Jag har varit hemma hela dagen, mår inte så bra. Mamma har varit på Coop Forum i Gve och köpt lite varor, Chips o fruit shoot. Namnam:) Fruit Shoot är en juice, och den är jättegod<3 Men vem tror ni vinner årets melodifestival? Eftersom att Loreen kom direkt till final så tror jag att hon vinner, det skulle vara jätteroligt om hon vann, då skulle man ju bli glad, faktiskt :) Ja, men nu ska man försöka ta en liten bild på vovven med datan, 

hejdå :) 

Linda  


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0