Sjuk :o

Just nu så är jag sjuk, jag har behov att gå på toa hela tiden, ni fattar nog :(
Det känns så tråkigt... det började igår kväll, runt 9 ungefär... Jag känner mig ganska illamående, har slem i halsen, huvva usch! Tror man måste hämta mobilen, kanske fått nå sms från en tjej i min klass... Just nu är en sotare här... han kollar på våran kamin. Sen ska han kolla på röret i mitt rum.
Ja, jag har ett rör som går från golvet ut i väggen, det är ut till skorstenen... ska dessutom fråga om han vill köpa kakor, vi ska samla in ännu mera till en klassresa. Jag tror just nu också att min syster (som är förkyld) har börjat smitta mig... huvva :o Jag har börjat nysa i alla fall. Jag är lite blyg för honom... men nu är han uppe på taket, och han köpte dammsugare:D Dagnys dammsugare.
Jaa.. har inte mycket mer att säga, men hejdå :)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0