Hejj:)

Hej på er:) Just nu sitter jag o snackar skype igen.. jag kanske har skrivit upp de någon gång... vet inte. Jaa.. idag har det varit basdag, och det var ju ganska... tråkigt. Jag valde Spanska idag, men vi skulle först samlas i blå sal i skolan. Vi har dessutom fått fiskar, både små, och några som är ganska stora. Vissa som är nästan genomskinliga, och vissa som är röda. En av dem heter Nemo, det har två tjejer i min klass bestämt :) Bra namn, va? :D Själv har jag haft fiskar, men det var när jag var liten, och det var väl när man var nio, typ :) Ungefär, jag vet inte direkt, men säkert fem år elr ännu längre.
Jag tror att jag vill ha fiskar igen, men vet inte när man skulle skaffa fiskar i sånt fall, kanske när jag blir vuxen o flyttar hemifrån. Dem behöver ju bara få mat då o då, inte så ofta:) Om man skulle ha ett jobb då som behöver mycket tid elr nå sånt.

Vi slutade skolan efter lunch idag, och vi fick semlor i skolan vid lunch. Efter det gick jag direkt hem och så när man kom fram gick jag ut med hunden, och när jag kom ner efter en kurva så skulle jag fota hunden, och viftade med en vante ovanför kameran, det gick ju inte så bra då... suck.
Hon hoppade upp för att ta vanten, men missade, slog till mig i ansiktet med en av tassarna och rev mig på kinden, aj aj aj. Det gjorde ont, och jag tror att jag har ett ärr kvar, fortfarande :o De känns inte bra. Nu orkar jag inte mer idag, tycker själv att det blev ett ganska långt inlägg, men jag ska nog ändå ordna en liten bild:) Hejdå :)

Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0