Hej ;)

Det här är min nya blogg istället för webtjejen.blogg.se... bara så att ni vet ;)
Ja... jag har en ny bild också... nån som kan göra en fin design gratis åt mig?? Det vore verkligen snällt ;) Vet inte hur man gör heller... så om nån av er vet hur man gör, säg bara till mig dåå :)
Idag ska jag nog dra till min bästlång a vän som har lovat mig en semla! Vi ska få se hur det blir det blir, om hon inte har ätit den redan. Snackar just nu med henne på Skype, om ni undrar :D
Hoppas man får smaka, hon har ju bakat den själv igår, hoppas den är god!!! :)
Jaa... vet inte direkt vad man ska skriva när klockan bara är 10:15... det har ju inte gått så lång tid!
Men jag ska iaf till henne efter lunch... kl. 12!!! Jag går alltid till henne vid elva så är vi hemma hos mig tre... men nu får jag väl gå hem med henne kl. 4 istället. Då ska vi göra någonting här ;)
Men jag vet inte vad vi ska göra då, vi får väl hitta på nåt :) Men jaa... jag vet inte vad det blir till lunch. Ska fråga, annars kan ju alltid jag göra lunch, kanske makaroner och korv eller nåt, det är ju lätt att laga till ;) Makaronerna tar ju bara 8 minuter, och att steka falukorv tar kanske bara lika lång tid, alltså lunch på en kvart typ, 16 min. ;) Då kommer jag snabbare till min bestizz.
Ha en trevlig dag :D

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0