Good Morning!

Hej på er... Just nu är jag såååå arg! Mamma skulle ju komma o möta mig, och hon sa att hon bara skulle gå på toan först. Hon skulle komma o möta direkt efter det. Vad gjorde hon då då???? JO; Hon skiter i mig totalt, sitter vid min data. Jag ser att den ligger vid hennes plats vid köksbordet när jag kommer hem. Den är på. Hon sa att hon just kom in genom dörren, men varför är hon inloggad då!? JAG BLIR SÅ ***** ARG!!!! Tycker inte direkt att det är så ok. Gissa vart man mötte henne... jo... om vi säger så här:

Alltså visst är det irriterande?! Man har gått långt, och hon har hunnit gå en bit... Hon mötte mig typ JUST VID HUSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suck. Jag är svinsur på henne nu...
Men nu ska jag sluta sura. Vi har fått en läxa idag, och läxförhöret är till Fredag... i Engelska vi ska kunna hela s. 33 i textboken :p Den sidan heter Good Morning, som i rubriken...  Men jaa... vi har varit på Gällivare Sjukhus med hela skolan idag och vi var där när en författare skulle hålla en föreläsning om mobbning. Hon hade själv varit mobbad som liten, gud vad jobbigt :o När hon bytte skola började hon bli mobbad, och det lät inte så roligt, jag tror ingen skulle njuta av det precis :O
Man får ju skuldkänslor, kanske, när man blir vuxen. Hon sa att den som mobbade henne fick det, och jag tycker att det är bra!!! :D Jaa... vi tog ju bussen dit och tbx och det var ju ganska roligt, men varmt :p Kunde knappt andas i matsalen på skolan, så varmt var det, solen har skinit så det räcker för idag, tror jag :)
Men jag ska uppdatera mig imorgon igen, hejdå :)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0