God kväll alla ;)

Idag har det varit en rolig dag som jag har tillbringat med min älskade bestizz<3 Hon är snäll och sööt och bor bara en bit ifrån mig ;) Hon heter Felicia, men mer säger man inte. Vi har varit bästa vänner i sju år, ungefär. Det har varit roligt, och jag har verkligen njutit!!!
Som ni ser, jaaa.... jag har glasögon även om jag inte har det på andra bilder, men jag ville få fram sanningen... Man ser ju bättre det är verkligen skillnad! Tjejerna i klassen tyckte att jag såg fin ut i dem, och det är jag tacksam över... ;)
Jag gick till Felicia vid 12, och det var roligt hos henne ;) Vid tre kom vi hem till mig och då var vi ute lite med Axa (min hund).
Jag vet inte direkt vad jag ska säga nu, men godnatt:)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0