Dags för kvällsmat!

Som rubriken lyder; Dags för kvällsmat!
 
Men jag berättar bara lite först om dagen.
Ja idag har Jag varit med en kompis, vi var hemma hos henne och var ute lite grann och gick runt där lite, fick lite motion :) Det är ju alltid bra! Ja, men vi kollade lite tv, och medans vi var ute kom regnet. Det tråkigaste vädret någonsin. Ja men det var ändå kul. Sen bjöd hennes mamma på palt och när Jag såg att det var blodpalt, fick jag stora ögon; Höööh Jag gillar inte blodpalt? :p och tog en hel del smör och fläsk till för att inte känna smaken..
 
Ja det var lite hemskt.. Men snart kommer pappa ropa. Nu gjorde han det. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0