Har sovit över hos min kompis Felicia :)

Ni ska få lite bilder av mig:
Hahha Felicia skrattade <3 Gud vad vi hade roligt; och ja, den är tagen på en affär!! XD
Felicia, kompizz:D
I helg sov jag över hos flickan här ovanför!! :) Jag fick sova på en stor luftmadrass. Vi var på stan också, och då fikade vi Danskt Wienerbröd, och Felicia tog också det, också delade vi på en coca-cola :) Hennes pappa var också med. Vi gick lite på Kicks också, Lindex å sådana affärer :) Hennes pappa gick in på Dressmann och köpte ett par Jeans, sen gick vi till Fiket Vetehatten. Då träffade vi en annan kompis till oss. Sen kom jag hem till henne, och då gjorde vi några diskussioner om övernattningen, och mitt i allt sa hennes pappa att det var okej! Då blev vi glada. Då gick vi hem till mig och packade. Efter det for vi till affären. Då fotade vi också, det är ju då vi fotade bilderna som var här uppe :) När vi skulle fota båda oss gick det inte så bra, Felicia var ganska flummig. Jaha.. men nu ska jag gå. Nu är det också bara 6 DAGAR kvar till Piteå, åååh vad jag längtar.

Ha det gott!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här<3:

Ditt namn, tack <3
Kom ihåg mig <3?

E-postadress: (publiceras ej) <3

URL/Bloggadress: <3

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0